"Enter"a basıp içeriğe geçin

Kategori: Muhabbetle…

Ölüm…

Issız bir yere gitmek istiyorum şu sıralar.. Kimsenin olmadığı.. Yalnızca kuşların ötüşünü duyabileceğim bir yere. Kimseyi istemiyorum. Sabah kalkayım ineklerden sağdım sütü içeyim kümesdeki yumurtalarla doyayım.. Televizyon, bilgiysar, radyo da istemiyorum! Yanıma bir bavul kitap alacağım.. Güneş tenime değerken uzun uzun kitaplar okuyacağım.. Sonra mırıl mırıl şarkılar söyleyeceğim kendi kendime.. Her vakit Allah la buluşup dertleşeceğim.. Ne varsa içimde Rab’bime anlatacağım.. Çünkü başka kimse beni böyle dinlemez. Başka kimse derman olmaz, olamaz dertlerime.

Şükürsüzlük ne acı. Hele bu kadar nimetin içinde!

ImageShack

Bu dünya yalnızca zevkten keyifden ibaret değil! Etraf acı ile feryad ile dolu aslında.. Hani başa gelmeyince anlamazmış ya insan bundan bu başı boşluk. Düşünün Anneniniz ya da Evladınız azıcık hastalansa ateşi çıksa ortalığı ayağa kaldırır hemen hastanelere koşar o geceyi kabuslar içinde geçirir belkide tek damla uyku uyumadan geçirirsiniz.

Hoş bir gün uyanırsın.. Tevhide Gel Tevhide..

Mübarek Ramazan ayınıda Hayırlısı ile uğurladık.. İnşaallah bizden razı bir şekilde gitmiştir.. Hiç bir zaman tam manası ile Kul olabildiğime inanamadım ve bu duyguyu çok merak ediyorum? Acaba Tam Manası ile Kul’luk nasıl bir duygu? Uzunnn uzunn düşünüyorum ölümü, yaşamı, içimdeki samimiyeti.. Kendimi sorguya çekmekden korkuyorum.. Bu kadar imtihan içinde nasıl geleceğim sana Allah’ım.. Nasıl! Hangi yüzle.. Hangi kalple? Gözlerimden akan yaşlar yetecekmi ki sana layık olmaya? Aynalara sıgan bu sıfatın aslında yere göğe sıgamayacak kadar büyük oldugunun farkında değilim.. Gözlerimi her kırıpışımda sen ol Rab’bim.. Kalbimin her atışı senin adınla olsun.. Sen affetmeyi seversin.. Affeyle beni Allah’ım al bu içimdeki sıkıntıları.. Karşına temiz sana layık bir kul kıvamında çıkmayı nasib eyle bizlere.. Dualarımızı duyansın.. Kabul eyle Allah’ım.. Dertli kullarına Acil şifaa lar nasib eyle..

Mübarek Bayramlar…

Tüm İslam aleminin bayramını kutlar.. Hayırlarla tekrarını dilerim.. Bu bayramda hastalarımızı, büyüklerimizi ve bu dünyadan göçenlerimizi unutmamamız dilekleriyle.. Hayırlı Bayramlar dilerim… Mesut ÇELİK