"Enter"a basıp içeriğe geçin

Kategori: Muhabbetle…

Bu defa “Okutacağız”…

sendenkalannet___.jpg

Taktım Hekimoğlu İSMAİL’e… Hemde çok fena halde… Kitaplarını bir günde hatta ilk elime alışımda bitirir oldum… Lafı uzatmayalım.. Hekimoğlu’nun o Müthiş eserini “Minyeli Abdullah” ı okuyorum, okurkende kitap da altı çizilmemiş hadise, altı çizilmemiş söz bırakmıyorum… Yenilesi, yutulası bir kitap… Kitap yaprak yaprak kağıt olmasına kağıt amma gel gelelim ki her yaprak 1 ton ağırlığında!

Okurken bir yeri 3 fena okuduğumu hatta evdekilere bile anlattığımı farkettim çok dikkatimi çekti neden dedim.. Neden?
Evet neden bir talebe de ben okutmuyorum?

Siz aklıma gelen de, düşüp bayulacağum…

ordu-ulubey.jpg

Karadenizi oldum olası severim ne hikmetse… İnternette bol bol fotoğraflarını seyrettiğim bu yer gerçektede rüya gibi hayal gibi bir yermiş. Haftasonu nu Ordu’da Abla (ları) m la geçirdim.

Sevmek diyoruz ya ağızdan çıkıveriyorum seviyorum kelimesi ben orada karşılaştığım sevgi selinden sonra bir daha öyle kolay kolay telaffuz etmem o kelimeyi!

Adeta rüya güzelliğinde geçen 2 günüm masal tadında son buldu… Ordunun o güzel dağları, taşları, ağaçları, suları ve daha nice Hak lütfu… Bir de o güzelliklerin içinde kalbi pırlantadan değerli insanlar la bir olunca o iki gün size iki saniye gibi gelir bir saniye de geçer gider…