"Enter"a basıp içeriğe geçin

Kategori: Muhabbetle…

Sevkiyat Var

Gemi yanaştı sahile bir bir yüklendi yükler… Kimisi ağır, kimisi hafif, kimisi büyük, kimisi küçük bir çok yük… Yük çok olduğundan gemi sürekli seyir halinde ve daima çalışıyor. Yükleri yükleyenler hiç yorulmuyor, usanmıyor.  Ve bu yük gözün bir mesaafeden sonra göremeyeceği okyanusları aşıp geri geliyor. Sevkiyat durmadan devam ediyor…

Kardeşim Azimeye…

baba_nerdesin___.jpg

Acını tüm benliğim ile paylaşıyorum kardeşim… Dile kolay giden Baba! Dua lar babacığımız için… Bu şiir belki hüznüne hüzün katacak amma… Acını çok daha iyi anlıyor ve çok daha derin yaşıyorum bu şiirle…

Canım kardeşim…
Sabır…
Ve en hakiki derman Dua…