"Enter"a basıp içeriğe geçin

Kategori: Uğruna Yazılanlar

SendenKalan ne varsa..

Şimdi Ben Neyleyim..?

ImageShack
Bir sabah uyandığında yanında bir yabancı olacak. Kalbinin atışını kalbinde hissetmeyen, elleriyle seni donduran bir yabancı. Bir sabah bende uyandığımda yanımda bir yabancı olacak. Sözleriyle ruhumu donduran bir eş. İkimizde kalkacağız gideceğiz pencerenin yanına uzun bir iç çekmeden sonra dalacağız güneşin doğuşuna. Sonra o güzel iki ruhumuzu buluşturacağız sema larda. Biz istemesekde onlar birbirini bulup hasret giderecekler. Biz hiç “biz” olamadık diye bize lanet edecekler. Sonra sessizce güne devam edeceğiz. Herşeyi sıradan herşeyi oluruyla yaşamaya devam edeceğiz. Ne bir tat bir içten tebessüm ne mutluluk herşey sade herşey tatsız olacak ikimiz içinde. Hele o geceler…

En leziz belaydı Aşk’ın

Derin mavilikler içinde gezmeliydik biz
Sözsüz anlaşırdık biz..
Gözlerimiz yalnızca kavuşmak için vardı
Dokunuşunla anlatırdın bana herşeyi
Şimdi ardında yüzlerce yıl bırakmış bir ihtiyar gibi kaldım
Sensiz…
Renk renk belalar dolardı gönlüme seninle…
Tadına doyamadığım o gidişlerin..
He le o ölüm fermanım gelişlerin…

Roman…

Şimdi herşey daha güzel değilmi?
O aynı anda aynı yere bakıp “bir” olmaların hiç bir önemide yoktu nede olsa değilmi? Aynı anda söze başlamaların.. Geceleri beraberce göz yummaların.. Konuşmadan; duruşundan bakışımdan gülüşümden anlamalarının hiç bir önemi yok değil mi.. Şimdi herşey daha güzel değilmi?  Herşey daha serbest herşey daha boş.. Çok şeyde istemiyordum oysa.. İşte geldik gidiyoruz dünyası… Ufak bir evim yanımda sen karnımın doyacağı kadar rızık.. İnan o ufak ev öyle güzel dolacaktıki sevgimle kaybolacaktık beraber… O ufak evi senin Nur’un la aydınlatacaktım geceleri.. Çok güzel çok temiz çok saf hayallerim vardı..