"Enter"a basıp içeriğe geçin

Kategori: Uğruna Yazılanlar

SendenKalan ne varsa..

Affet

affet

Ey güzel Allah’ım.
Mahcubum. Yüzümü kaldıramıyorum ki önümü göreyim… Utancımdan yerin dibine girsem yer beni kabul etmez diye korkarım. Hak etmediğim halde bana bahşettiğin bunca rahmet, bunca güzellik bana ağır geliyor. Ben senin en asi, en serseri, en tembel kullarından biriyim. Hikmetinden sual olunmadığından her gün Ya Rabbi diyerek utancımdan saklanıyorum sağa sola. Tek başıma, sessiz, gecelerce oturmam, yalnız kalmam bundan ama gel gelelim bunu anlatabileceğim anlayabilecek başka bir kulunu daha bulamadım Allah’ım.

Neden?

amak-ı-hayal-min

Gelenlerin gidenleri arattığı kimsenin halinden, zamanından, mekanından memnun olmadığı, her bir kelamın arka sıra mutlaka bir şikayetin var olduğu, her daim Allah demek yerine her daim yallah dediğimiz, secde de eğilecek başları makam mevki önlerinde harcadığımız, sözün kıymetli olduğunu unutup olur olmaz konuştuğumuz, sürekli dilimizi titretip din dinayetten bahsettiğimiz ama asla kalbimizi titretemediğimiz bir hal üzere ahir zamanı iliklerine kadar yaşıyoruz elhamdülillah!

Fetebarek Allahu ahsenü’l-Halıkîn

S-11212

 

Evvel zamanlarda bir güzel görünce ”Fetebarek Allahu ahsenü’l-Halıkîn.” derleşmiş… O… Alemlerin yaratıcısı Allah ne yücedir. Seni, küçük ağzını, minik burnunu, ufacık ellerini, sımsıcak gülüşünü, çaresiz bakışlarını yaratan Rabbime hamd olsun. Hoşgeldin kızım. İlk görüşte Aşk’ı ilk kez yaşadım sayende. Annen alınmasın ama ben ilk kez birini, ilk gördüğüm an aşık oldum. İlk kez elim ayağım dolandı, ilk kez gözlerim doldu, ilk kez sabrım taştı, ilk kez konuşamadım. Sen gelene kadar her şeyi normal karşılayan ben, geldiğinde ve ilk kez baş başa kaldığımızda ne yapacağımı bilemedim.