Üsküdardan Beykoza yürürken sol taraftan gitmelisin. Üsküdar çok güzeldir aslında belki biraz beklemelisin. Gel sağ tarafta senin gibi yalnız kalmış bir Kız Kulesi var şurada. Otur sana bir çay söyliyeyim… Deniz havası iyi geldi sana açıldın, başka deryalara saçıldın… Efkarlanman için şerbettir burası sana karşında Topkapı önünde Kız Kulesi arkanda Üsküdar bastığın heryerde Evliya izi. Çok kalabalığı sevmezsin sen en köşeye geç. Bir çay. Bir çay daha. Sonra bir çay daha… Her yudumda ah edersin bilirim. Her yudumunda ağzın değil yüreğin yanar. Ulan be dersin! Ne olurdu yani! Keşke! Ah be! … Hele dur bakalım…
SendenKalan Kalan Ne Varsa



