"Enter"a basıp içeriğe geçin

Kategori: Muhabbetle…

Keman…

sendenkalankeman.JPG

Çaldıkca güzelleşen bekledikce daha tatlı fısıldayan hayallerimin enstrümanı “Keman”! O kadar çok istiyorum ki çalmayı anlatamam. Kursa da başlayacağım Allah nasib ederse… O kemanı elime alıp en sevdiğime tek sevdiğime saatlerce çalmak istiyorum. Aynı evde beraber ışık veren ne varsa kapatarak

Her seven güzelleşmez….

Kaç gün daha geçer ki sensiz bu ömür sermayesinde kaç gece daha sensiz kalabilirim bu ay ışığında.. Seni, Senle günleri geri kazanabilmek için ne yapmam gerek söyle bana! Gitmene neden neydi.. Neydi beni senden mahrum eden güç? Kimdi? Kalbim senin için hareket ederken o küçük yerinde sen beni koyup gittin!

Alyansı neden dördüncü parmağımıza takmalıyız?

Bunun, Çinliler’in anlattığı çok güzel ve inandırıcı bir açıklaması var…

Başparmak, anne-babanızı,
İşaret parmağı, kardeşlerinizi,
Orta parmak, sizi,
Dördüncü parmak (yani yüzük parmağı), hayat arkadaşınızı,
Ve serçe parmak, çocuklarınızı temsil eder.

İlk önce avuçlarınızı birbirine bakacak şekilde açın. Orta parmakları bükün ve sırt sırta birleştirin. Daha sonra kalan dört parmağınızı da şekildeki gibi açıp, uç uca getirin.

Affet Allah’ım!

Uzun zamandır yazmıyorum.. Yazamıyorum.. İçimde öyle güzel acılar varki.. Yapayalnız tekim! Kimse alınmasın bu sözümden sakın! Aşk’larım sevdalarım olsada.. ben yalnızım! İnsanlar böyle olduğu sürece ve herkes iyilik için koşuşturmadığı sürece ben yalnızım! Kalplerde Allah aşkının yanmadığını görüyorum sanki insanlarda. Hep şekilcilik hep bir başıboşluk. Hamd etmemiz gereken güzellikleri