Hocam peki bu konuda gençlere olan tavsiyeniz nedir?
Evvela gençlerin önünde üç tane büyük tehlike var! Biri içki! Diğeri Kumar! Öbürü Fuhuş! Bu üç tehlikeden hangisine düşerse genç mahvolur…! Bunlar zaten günah da bunlar dan birine hangi arkadaşım düştü ise bitti, kayboldu gitti… Onun için bu günkü gençler İçkiden, Kumardan, Fuhuşdan uzak kalacak bu bir… İkincisi Lisan öğrenecek ya da bir sanat öğrenecek ki kimseye muhtaç olmasın.. Bir lisan öğrenmek bi fakülte bitirmek gibidir. İki lisan iki fakülte!
Yani bir genç soracak kendine… Gelecekde dilenmemek için ne yapmalıyım?
Sanat yok.. Lisan yok.. Ne yapacak? Dilenecek! Geçenler de Çengelköy de bir arkadaşımı gördüm okul arkadaşım ha! Dileniyor!
SendenKalan Kalan Ne Varsa

