
19 Mayıs pazartesi günü Tarih Kültür derneğinin düzenlemiş olduğu 3 Dem konserinde idim. İlk kez duyduğum ve ilk kez dinlediğim bu güzel abilerimiz ellerindeki bir birinin eşi 3 Ud ile gönüllerini teller ile buluşturup bizlere sundular. Hele hele bir parçaya girmeden önce bir dolaçlama yaptılar ki akıllara zarar!

Gidişinin gününü bile unuttum sevdiğim… Nasıl oluyorsa yok oluyorsun işte yavaş yavaş sende eriyorsun gönülde… Sende bırakıp gidiyorsun beni.. Ve ben yine yapayalnız gözlerim kapalı bekliyorum seni.. Senin o ıssız kimsesiz sunii alemlerde vakit geçirmeni bekliyorum adeta hevesinin geçişini, kalbinin asıl sahibinin kim olduğunu buluşunu bekliyorum. Ve sen benden bir haber yine yumuyorsun gözlerini her gece.. Ama ben! Her gece sen uyumadan uyumuyorum sevgili! Senin gözlerini yumuşunla dalıyorum o hayal alemlerine…