
– Fuzuli üstad der ki aşk imiş her ne var alemde,ilim bir kıyl-ü kal imiş..
Bu sözlerle başlayan o güzel sohbet hocamızın evinde cismani halini aldı…
Hayat çeşitli engebelerle dolar taşar… O, şu, bu derken aslımızı unutur gideriz… Halbuki içerimizde bir "ben" daha vardır ki o "ben" hep O’nu özler… Kimisi bu nu hemen, kimisi de son nefesinde anlar… İşte bunu hemen anlamanın sırrını bulanlardan olmak çok kolay! Evet kolay diyorum… Buyrun deneyin…


