
Ve işte olmaz dediklerimiz bir bir olmaya başladı bile.. Sen ve ben ismimizin bir daha yanyana gelmeyeceği bir hayata başladık farkında olmadan. Senin için yazılanlar yavaş yavaş azaldı, o dalga dalga çoşan sevda duruldu! Bitmez tükenmez bu sevda diye haykırdığım yarim ne oldu? Nerdesin şimdi ne alemdesin? Beraber okumamışmıydık seninle bu şiiri biz;


Gidişinin gününü bile unuttum sevdiğim… Nasıl oluyorsa yok oluyorsun işte yavaş yavaş sende eriyorsun gönülde… Sende bırakıp gidiyorsun beni.. Ve ben yine yapayalnız gözlerim kapalı bekliyorum seni.. Senin o ıssız kimsesiz sunii alemlerde vakit geçirmeni bekliyorum adeta hevesinin geçişini, kalbinin asıl sahibinin kim olduğunu buluşunu bekliyorum. Ve sen benden bir haber yine yumuyorsun gözlerini her gece.. Ama ben! Her gece sen uyumadan uyumuyorum sevgili! Senin gözlerini yumuşunla dalıyorum o hayal alemlerine…