Okurken içim acıdı.. Hayallere daldım.. İnşallah hiç kimse doğmamış evladına mektup yazmak zorunda kalmaz.. Buyrun..
SendenKalan Kalan Ne Varsa
SendenKalan ne varsa..
Okurken içim acıdı.. Hayallere daldım.. İnşallah hiç kimse doğmamış evladına mektup yazmak zorunda kalmaz.. Buyrun..

Ne kadar oldu bilmiyorum
sen gideli kahvaltı edemiyorum
çok uzun zamandır böylesi yalnızlığı yaşamıyorum

Ellerin ellerimde olduğu sürece gülerdi bu solgun yüz.. Sen varken yanımda doğar bu yanan güneş.. Seninle ısıtır tenimi bu alevler.. Üşüyorum Meleğim. Sensizlik korkutuyor beni.. Hiç olmayacağını düşündükce deliriyorum.. Pencerelerden kaçar oldum artık.. Daldıkca doluyor gözlerim… Bu küçük bedene bu koca sevgi yi nasıl sığdırdım? Daha doğrusu sığdıramadım ya.. İçim içime sığmıyor çünkü.. Kopasım buralardan her an yanında olasım geliyor.. Telefonum da yalnızca senin numaran kayıtlı olsun, bir ömür yalnızca sen ol yanımda istiyorum.. Seni aramak istemiyorum Meleğim, seni bulmak istiyorum… Yalnızca bu alemde değil o sonsuz eşsiz alemdede senle olayım istiyorum.. İstiyorum ama gel gör ki sen ne bana nede sevgime talipsin..
Yıllar sonra yanıma geleceksin.. Ellerin iyice pamuklaşmış gözlerin çökmüş.. Ben seni yine sanki sihirli bir aynada görür gibi bembeyaz pırıl pırl göreceğim.. Ardımızda bıraktığımız o eski yılları beraber yad edeceğiz.. Sen bana çocuklarımın adını soracaksın bende sana.. Yıllar sonra umud ediyorum ki bir park da görüşeceğiz..