"Enter"a basıp içeriğe geçin

Bu Mektup;

Seni tanıdığım günden beri boğazıma düğümlenen seslerin, kelimelere dökümüdür, uzun süren bir sessizliğin harflere dönüşüdür, hiç bir araya gelmeyen kelimelerin ilk buluşmasıdır… “Artık biliyorum ki mutluluk diye bir şey var” cümlesinin uzatılmış halidir.

Etrafında dolaşırken yeryüzü melekleri, kapıyor insan gözlerini, benim seni ilk gördüğüm anda kapadığım gibi. Fakat yedi kat demir sandıkta aransa da sevgi, bazen bir kelimede bazen bir harfte saklıymış gizi.

Hayatın ışıklı sahnesinde, toz tutmuş kalbimi, bir sözünle, bir kelimenle, bir harfinle tekrar canlandırdın. Bugün, en güneş yüzü görmemiş duygularla, yaklaşmaktan korkan bir ruh haliyle, cesaretin naiflikle değiştirildiği bir psikolojide, sadece geçip gitmek istiyorum hayatından…

Sana her sarıldığımda, yeniden hissediyorum, “artık biliyorum ki mutluluk diye bir şey var”. Bu cümleyi defalarca söyleyebilmek için, senin o ipekten bir köşke benzeyen kalbinde yaşayabilmek için, sana yeniden sarılabilmek için “tüm zamanlardan bağımsız” “bir hayata bedel” an’ları yaşamak için bir kez daha gelebilirim bu dünyaya.

Kalbimi kanatlandırdığın ilk andan beri, içinde sen olmadan geçen her saniye bir yıl gibi geliyor bana. Hayatımdan eksilen yıllara değil de, sensiz geçen saniyeler için yırtılıyor yüreğim.

Büyülü bir hapishaneye benzeyen gözlerinde, hiç beraat edememiş bir sır olarak kalmaktansa, gözlerinin kahveliğinde boğulmayı istiyor kalbim.

Şimdi diyeceksin ki nasıl yazıyorsun bu sözleri? Bu sözleri yazabilmek için, ne bir yetenek ne bir çaba gerek, ihtiyaç olan tek şey yanından bir kez geçip gitmek…

Sen her şeye rağmen sessizliği seçebilirsin, hayatımın ışıklarını tek tek söndürebilirsin. Kalbimin pırıltısını bir dokunuşla yok edebilirsin. Ben yavaş yavaş sessizce yok olurum… Bu aşkın yok oluşunun, yanıp tükenişinin içinden yeni bir ben çıkarabilirim. Ama “yeni bir ben”in içinden bu aşkı çıkaramam…

İktibas

5 Yorum

  1. günün batışı günün batışı 24 Temmuz 2007

    herkesin bir yerlerde saklı kalmış,belki de dile getirmeye cesareti olamadığı bir küçük mektubu vardır. yüreğine ve duygularına sağlık..

  2. özge -- ersin özge -- ersin 24 Temmuz 2007

    Yanlızlığa elbet alışır yüreğim..yanlızlıkla elbet başa çıkabilirim. Çok zor gelse bile yaşar öğrenirim
    sensizlik benim canımı acıtan………candan erçetin tek geçiyorum
    Arkadaşım yine mükemmel hep mükemmel….yüreğine sağlık

  3. öskeee öskeee 23 Eylül 2007

    gerçekten çok kalbine yüreginee saglıkk hani derleryaa kalbimin en uç noktasından vurdun beni diee bu sözleri okudugumda kalbinden vuruluyoo insan helal olsunn sana

  4. elif elif 20 Kasım 2007

    aslında herkesin yarım kalmış beklemiş we beklemeye dewam eden bi aşkı wardır.aşkı bekmek yerine peşinden gitmik.20 yıldır bekleyenler bile war aşk için bu size bi şeyler ifade etmiyor mu?bna herşeyi anlataşu iki söz seni sewiyorumdendiği an içinizde anlamını weremediğiniz bi heycanlanma olur işte buna aşk derler o aşk amaa yalan yere sölyenlerde wardır ama bunlar ne aşkı yaşamış ne beklemiş nede bilmişlerdir.b unun için bu sözü lütfen anlamlı içinizden gelerek sölemenizi tawsiye edeyorum.bazıları der bitti aartık onun için bitmiş olabilir ama karşısındaki hala sewiyodur we sewmeye dewam edicektir ediyoda….

  5. gökhan gökhan 6 Ocak 2008

    yaa 4. yorumu yapan kişiye bi tek şey söylüyorum: helal olsun
    zaten başka bişey söylenemez…
    ben o yorumdaki gibi birini 19 seneden beri bekliyorum
    ama biliyorum o da beni bekliyo…
    yaa lütfen okuyorsan bana yaz: [email protected]….
    lütfen oku şunu ve cevap ver…

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.