"Enter"a basıp içeriğe geçin

Ay: Eylül 2009

Ooooy oy!

İstanbul’u bilirsiniz… Öyle neşeli, öyle derin bir şehirki İstanbul her adımı hareket her adımı bereket :)… Abimle birlikte Taksim İstiklal de gezinirken bir çoğunuzun bildiği “Sokak Sanatçıları” na rastladık tamda vaktinde rastladık sanırım çünkü bende özel bir yeri olan “Askoros Deresi” ni coşa coşa söylüyorlardı… Aaah dedim ah!

Dinleyelum efendum nede güzel söyler ya hu!
Yar akluma gelenda düşüp bayulacağumm oooy oy…

Bereket Versin…

Bereket Allah'ım...

Allaaaah diye bir nida geçiyor içimden sessizce
Yanıyor gönlüm içten içe derince
Yangını sever mi insan yanarken delice
Yak beni Allah’ım Aşk’ı ateşinle yak…

Sabahlar olmuyor bu dipsiz gecelerde
Sen’i bulmak için kayboldum bilmecelerde
Sordum bilmediler, gittim görmedik dediler
Buldum Sen’i Allah’ım Aşk’ında buldum…