"Enter"a basıp içeriğe geçin

Ay: Mart 2008

Âşıklara din ne hacet

Ne sanıyoruz kendimizi?
Doktor… Bakan… Müdür… vs.. Ne sanıyoruz ki kendimizi?

Asl olan nedir bu hayatta? Müdür, doktor yada herhangi bir mevkii sahibi olmakmı? Bütün bunlar bizi ölümden uzaklaştırabilecekmi? Neyi neden yapıyoruz öyle ise.. Oku oku oku ve sonra aniden bir trafik kazasında öl! Bütün ilim mürvetini göremeden gitti! Peki ya sonra? Doktor olmak için okuduğun onca kitap ölünce de işimize yarayacakmı? Yoksa biz ha la farkında değilmiyiz bazı şeylerin? Hastaneler cayır cayır feryad ile inliyor! Ya ben.. Evimde çayım bilgisayarım zevk-ü sefa.. Peki ya şükür? İllede tokat mı gerek şükür için? İlle de bi yerimizmi eksilsinki Mevlaya dönelim? İllede bi müsibet mi gelsin ki O’nu analım?

Dünyadaki En Büyük Satıcı

sendenkalan_debs1.JPG

Ben Mucizeyim!

Çalışmalıyım! Çalışmalıyım! Çalışmalıyım!
Durmadan nefes bile almadan o beni tembelliğe iten kötü ruh ne zaman yanıma gelse onu def ederek çalışmalıyım! Lise mezunu, ilköğretim mezunu ya da hiç okumamış olabilirim ama çalışırsam istersem yapabilirim! Eğitim muhakkak ki son derece önemli! Lakin İnsan bir mucizedir! Ve Ben istersem bir çuval prinç tanesi kadar altına sahip olabilirim! Harekete geçmek! Evet harekete geçmeliyim! Kursa gideceğim, dil öğreneceğim, ehliyet alacağım ya da benzeri bir çok hedefi harekete geçmeden asla başaramam! Harekete geçmeliyim!

“Ben başarıya açım. Mutluluğa ve huzura susamışım. Harekete geçmezsem, başarısızlık ve sefalet dolu uykusuz gecelerde yitip giderim.”